Поиск по этому блогу

среда, 6 мая 2020 г.

Задания на 15.05.2020 по литературе для 7 класса

Здравствуйте, ребята!
Сегодня у нас последний урок в этом учебном году. Прошу перейти по ссылке и просмотреть видео. Вы познакомитесь с биографией Рея Бредбери и его произведением "Каникулы".

Пройти тест, прислать результат.

Задания на 15.05.2020 по русскому языку для 7 класса

Здравствуйте,ребята!
Просмотрите видео:
По алгоритму, который дан в видео, проанализируйте текст упражнения 467.

Завдання на 15.05.2020 з української мови для 10 класу

Добрий день, шановні учні!
Візьміть подвійні аркуші та на сьомій лінії зверху запишіть:
Контрольна робота
з української мови
учня (учениці) 10 класу
Зоринської СШ №10
імені Саші Дегтярьова
П.І
Рокриваємо аркуш і записуємо:
П'ятнадцяте травня
Контрольна робота
1. Поєднайте поняття, позначене цифрою, з прикладами, позначеними буквами.

1 Уподібнення приголосних
2 Подвійний наголос
3Форморозрізнювальний наголос
4Словорорізнювальний наголос
А Води — води, викликати — викликати
Б Косьба, боротьба
В Замок — замок, атлас — атлас
Г Помилка, також
Д Зате, проте
2. Поєднайте поняття, позначене цифрою, з прикладами, позначеними буквами.
1 Чергування у/в розрізнює значення слів
2 Чергування у/в не розрізнює значення слів
3 Порушено чергування і/й
4 Порушено чергування у/в
А Весь — увесь, вчитель — учитель
Б Василь й Ярина
В Вправа — управа, враження — ураження
Г Приїхала в Львів
Д Батьки і діти


3. Запишіть речення, обравши правильний варіант з наведених у дужках:
Рідну Батьківщину (в, у) (усі, всі) віки порівнювали (з, із) матір’ю, бо нема нічого найдорожчого (в, у) людини, як мати (й, і) рідна земля. Окрема людина невіддільна (від, од) народу, а народ невіддільний (від, од) Батьківщини: (в, у) цьому сила народу (і, й) міць його, невмирущість (і, й) безсмертя (Є. Гуцало).
4. Запишіть транскрипцію слів:
          Шістнадцять, пишається, молотьба, книжка.
5. Зробіть фонетичний розбір слова: нігті





Завдання на 15.05.2020 з української літератури 5 клас

Добрий день, шановні учні!
Сьогодні останній урок у цьому році. Візьміть подвійний аркуш у лінію та на сьомій лінії зверху запишіть:
Контрольна робота
з ураїнської літератури
учня (учениці) 5 - Б класу
Зоринської СШ №10
імені Саші Дегтярьова
П.І.
Відкриваємо аркуш і записуємо:
П'ятнадцяте травня
Контрольна робота
1. Визначте художні засоби у вірші М.Рильського «Дощ (Благодатний, довгожданий…)»
Благодатний, довгожданий,
Дивним сяйвом осіянний,
Золотий вечірній гість
Впав бадьоро, свіжо, дзвінко
На закурені будинки
Зголоднілих передмість.
2. Яка головна думка повісті М.Вінграновського «Сіроманець».
3. Схарактеризуйте образ Олеся з оповідання Г.Тютюнника «Дивак».
4. Висловіть судження про те, як треба ставитися до природи, «братів наших менших», до тих, кого приручили .
5. Дайте визначення повісті. Наведіть приклад.

Завдання з української мови на 13.05.2020 для 5 класу

Добрий день, шановні учні!
Сьогодні урок-повторення. Запишіть число. Давайте повторимо синтаксис і пунктуацію.
Розставте пропущені розділові знаки в реченнях.

Одягну вінок з барвінку,
заплету червону стрічку  і скажу я мамі  
 Мамо,  люба і хороша, глянь на мене,
чи я схожа на весну-веснянку?
Моя мама так сказала 
Цвіт весна подарувала,
цвіт весна розкрила, але ти, маленька дочка,
в барвінковому віночку  мила

Задания на 13.05.2020 по русскому языку для 7 класса

Здравствуйте, ребята!
Возьмите двойные листики в линию и на седьмой сверху запишите:
Контрольная работа
по русскому языку
ученика (ученицы) 7-Б класса
Зоринской СШ №10
имени Саши Дегтярева
Ф.И.
Раскрываем листик и записываем:
Тринадцатое мая
Контрольная работа

1.Расставь знаки препинания, раскрой скобки. Обведи в овал междометия, определи значение междометий.
а) Ах ты степь моя степь привольная.
б) Караул Лови, лови да дави его, дави.
в) «Шабаш» - крикнул он повелительно.
г) Ушица ей-же-ей на славу сварена.
д) «Прощай прощай матушка», - сказал комендант, обняв свою старуху.
е) Э да ты мазунчик, как я вижу! – говорил Бульба.
ж) Ну пойдем дети!
з) Эге(ге) да это из одного гнезда обе птицы!
и) Ай(ай) какой голос!
к) Ого(го) да это хват!
л) О погляди как та звезда горит горит и потухает.
2.Расставь знаки препинания. Подчеркни как члены предложения междометия, которые употреблены в значении других частей речи (укажи, каких).
а) Ура Мы победили!
б) От «ура» дрожали стены.
в) Хи-хи-хи, ха-ха-ха Смеялись ребята и не могли остановиться.
г) Девица хи-хи-хи да ха-ха-ха.
д) Эге задумался ученик.
е) Объяснял он свой предмет медленно тягуче скучно с бесконечным гм и эге.
3.Определи, какой частью (или частями) речи является слово пропасть в предложениях.
1) Направо был утес, налево пропасть (____________________)такая, что целая деревушка осетин, живущих на дне ее, казалась гнездом ласточки. 2)Я нашила пропасть (______________) полотенец. 3) –Тьфу, пропасть! – (_____________________) говорит она. – И тот дурак, кто слушает людских всех врак.
4.Прочти этикетные междометия и определи, как они образованы: здравствуйте, до свидания, спасибо, благодарю, прощайте, извините, пожалуйста, будьте любезны, будьте добры, всего хорошего, привет, мерси, доброе утро, добрый вечер.

5.Составьте два предложения с любым из этих междометий.


воскресенье, 3 мая 2020 г.

Завдання на 08.05.2020 з української мови для 10 класу

Добрий день, шановні учні!
Відкриваємо зошити та записуємо:
Восьме травня
Пряма мова. Цитата
Давайте повторимо визначення поняття пряма мова, цитата.
Пряма мова — це спосіб передачі чужої мови, при якому мовець або автор тексту повністю зберігає її лексичні, синтаксичні та стилістичні особливості.

Цитата — це дослівно переданий уривок з тексту для підтвердження якоїсь думки. При використанні цитат потрібно обов’язково вказувати на автора чи на джерело, з якого їх узято. Цитати виділяються лапками. 

 Спишіть, виправляючи пунктуаційні помилки в реченнях з прямою мовою.

1.      « Якщо хочеш вивчити музикальну індивідуальність якогось народу, то вивчайте його народні пісні: - Радив Ромен Ролан.
2.      « Де співають» говорив Фрідріх Шиллер, - « Там охоче лишайся жити, лихі люди не складають пісень».
3.      « Свою країну ви любіть!  Закликав Тарас Шевченко.
4.      У народі кажуть - « Діти - наше майбутнє».
     

 Вибірковий диктант
( Виписати діалог, пряму мову, цитату)

1.
Мова колискова-як весняна річечка
Пробудилась рідна мова жива.
Відродились батьківські слова:
«Сад вишневий, хата, гай, криниця,
Шлях Чумацький, голубі дощі».
Мов солодкі пахощі живиці,
Незбагненна радість на душі.

2.
Синів і дочок
багатьох народів
я зустрічав,
які перетинали
гірські і морські кордони
і на подив
багато бачили,
багато знали.
Я їх питав із щирою душею:
         -Яку ви любите найбільше мову?
І всі відповідали:
          -Ту, що нею
Співала рідна мати колискову.

Повторити визначення прямої мови і цитата, виписати 3 цитати відомих мовознавців.