Добрий день, шановні учні!
Візьміть подвійні аркуші та на сьомій лінії зверху запишіть:
Контрольна робота
з української мови
учня (учениці) 10 класу
Зоринської СШ №10
імені Саші Дегтярьова
П.І
Рокриваємо аркуш і записуємо:
П'ятнадцяте травня
Контрольна робота
1. Поєднайте поняття,
позначене цифрою, з прикладами, позначеними буквами.
1 Уподібнення приголосних
2 Подвійний наголос
3Форморозрізнювальний наголос
4Словорорізнювальний наголос
|
А Води — води, викликати — викликати
Б Косьба, боротьба
В Замок — замок, атлас — атлас
Г Помилка, також
Д Зате, проте
|
2.
Поєднайте поняття, позначене цифрою, з прикладами, позначеними буквами.
1 Чергування у/в розрізнює значення слів
2 Чергування у/в не розрізнює значення слів
3 Порушено чергування і/й
4 Порушено чергування у/в
|
А Весь — увесь, вчитель — учитель
Б Василь й Ярина
В Вправа — управа, враження — ураження
Г Приїхала в Львів
Д Батьки і діти
|
3. Запишіть речення,
обравши правильний варіант з наведених у дужках:
Рідну Батьківщину (в, у) (усі, всі) віки порівнювали (з, із) матір’ю,
бо нема нічого найдорожчого (в, у) людини, як мати (й, і) рідна земля. Окрема
людина невіддільна (від, од) народу, а народ невіддільний (від, од)
Батьківщини: (в, у) цьому сила народу (і, й) міць його, невмирущість (і, й) безсмертя
(Є. Гуцало).
4.
Запишіть транскрипцію слів:
Шістнадцять, пишається, молотьба,
книжка.
5. Зробіть фонетичний розбір слова: нігті
Комментариев нет:
Отправить комментарий