Добрий день, шановні учні!
Відкриваємо зошити й записуємо:
Двадцять девя'те квітня
Творення і правопис складних і складноскорочених слів
Продивіться схему
Самостійно опрацюйте параграф 47стор.160-161.
Виконайте вправу
Творча робота
Завдання: дати відповіді на запитання.
(Відповідями мають бути складні слова.) Записати їх, пояснити, як вони
утворені.
Хто варить сталь? Хто вирощує хліб? Чим косять сіно? Хто високо лазить? Чим відводять газ з родовищ?Чим виміряють вологість? Хто зварює труби? Як називається кастрюля, яка швидко варить?
Завдання: від основ поданих слів утворити
складні слова. Пояснити написання.
Багато, клітина; чорний, брова; давній,
грецький; вісім струна; вагон, ремонтний; масло, завод; орден, носити; крига,
ламати; синій, око; широкий, плечі; перший, черга; далекий, зір; фільм, опера.
Виконайте вправу 299 з підручника, вивчіть параграф 47
Комментариев нет:
Отправить комментарий