Поиск по этому блогу

четверг, 30 апреля 2020 г.

Завдання на 08.05.2020 з української літератури для 5 класу

Добрий день, шановні учні!
Продивіться відео, ознайомтесь із творчістю Миколи Вінграновського та його повістю "Сіроманець".

Запишіть у зошит з літератури визначення повісті. Прочитайте повість "Сіроманець" у підручнику з української літератури. Домашнє завдання, яке пропонується у відео не виконувати.

Задания на 08.05.2020 по литературе для 7 класса

Здравствуйте, ребята!
Просмотрите видео, ознакомьтесь с биографией О.Генри.

Самостоятельно прочитайте новеллу "Дары волхвов" стр.256-262. Запишите в тетрадь по литературе определение термина новелла. Дайте письменный ответ на вопрос. Какое чувство объединяет героев новеллы? 

Задания на 08.05.2020 по русскому языку для 7 класса

Здравствуйте, ребята!
Сегодня мы продолжаем работать над темой "Междометие". Запишите в тетрадь число и тему урока. Обратимся к учебнику стр. 184 параграф 75. Прочитайте правило про употребление знаков препинания при междометии.
Выполните упражнение 462 стр. 184.






Выучите параграф 75, стр. 184, выполните упражнение 463


Задание на 06.05.2020 по русскому языку для 7 класса

Здравствуйте, ребята!
Запишите в тетради:
Шестое мая
Междометие
Задание: спишите стихотворение С.Есенина, вставьте пропущенные буквы, расставьте знаки препинания, найдите служебные части речи, обведите их в кружок. 
Ра…гулялась в…юга
Накл…нились ели
(До) земли. (От) и…пуга
Ставни заскр…пели.
В окно снежинки
Мотыльками б…ются
Та…т и сл…зинки
Вниз по стёклам л…ются.
Жалобу кому (то)
Ветер шлет на что (то)
И бушу…т люто:
(Не) услышал кто (то).
А снежинок стая
Все (в) окно стучит…ся
И сл…зами, тая,
(По) стеклу струит…ся.

Просмотрите видео
Самостоятельно ознакомьтесь с параграфом 74 стр.183. Выполните упражнение 460.

вторник, 28 апреля 2020 г.

Завдання на 06.05.2020 з української мови для 5 класу

Добрий день, шановні учні! Сьогодні у вас контрольна робота. Візьміть подвійні аркуші в лінію на сьомій запишіть:
Контрольна робота 
з української мови
учня (учениці) 5 - Б класу
Зоринської СШ №10
імені Саші Дегтярьова
П. І
Розгорніть аркуш і запишіть:
Шосте травня
Контрольна робота 
Завдання з вибором однієї правильної відповіді                    

1. Значущі частини слова – це:
А)  підмет, присудок,  означення, обставина;
Б) іменник, прикметник, числівник, займенник;
В) корінь, префікс, суфікс, закінчення.
2.Виділіть рядок, у якому вказані різні форми одного слова:
А)  вовк, вовчик, вовчище;
Б)  малий, маленький, малесенький, малим;
В)  пісня, піснею, у пісні .
3.Укажіть рядок,  у якому всі слова мають нульове закінчення:
А)  терен, ожеледь, перелісок, зайчик;
Б)  швидко, кріт, мрійник,  знання;
В)  путь, мудрість, степ, праворуч.
4.Виділіть рядок, у якому всі слова не мають закінчення:
А) таксі,  мудро, зрання, повагом;
Б) сік, попурі,  миттєво, корінчик;
В) їжак,  січ, льотчик, гравець.  
          5. Укажіть рядок,  у якому всі слова пишуться з префіксом пре-  :
          А) пр..лавок, пр..точений,   пр..подобний ;
          Б) пр..мудрий, пр..великий,  пр..гарний;
          В) пр..морський, пр..щеплювати, пр..чіп.
          6.  Виділіть рядок, у якому    в усіх словах  відбувається чергування
              приголосних під час формо-  або  словозміни:
          А) лінь,  поріг, берег, день;
          Б)  рука, рік, дорога, щічка;
          В) пісня,  Париж,  друг, оберіг.
            Завдання  з кількома правильними  відповідями
         
7. Укажіть рядки, у яких всі слова мають префікси або суфікси, що надають словам емоційного забарвлення:
с
                  
          А) синочок,  зміюка, котик, малесенький;
          Б)  пень, тоненький, денний;
          В) прехороший,  ,  супервага
          Г)  президент, райочок,  суничка, хвиля.
       8.  рядки, у яких всі слова спільнокореневі:                      
          А)  слово, прислівник, словесник, словотвір;
          Б)   добро, добренький, добром, у добрі;
          В)   голова, головний, голівонька, головувати;
          Г)  перехід, заходити, сходження, ходіння ;
          Д)  прехитрий, хитрун, хитрість, хитрувати;
          Е) повітря, повітряний,  у повітрі,  повітрям.                    
Завдання на встановлення відповідності                                       
9.    Встановіть відповідність
А) сіль, мудрість,  піч ;
1.Слова, у яких слід писати префікс  с-
Б) (з, с)гадати,  (з,с)веселити,
     (з,с) шити;
2. Слова, у яких наявне чергування о, е з і
В) пр...бирати,  пр..дорожній,
     пр..чинити;
3. Слова, у яких потрібно писати  префікс
    при-
Г) (з,с)х(з,с)фокусувати;валити,    
    (з,с) пізнитися, 
4. Слова, у яких слід уживати префікс пре-

5. Слова, у яких слід вживати префікс з-
         10. Зробіть морфемний розбір слів:                                                           
             усміхається, співаночка, увечері, віддалена.
         11. Вставте пропущені букви:                                                                
              Бе..козирка,  .. кропити,  бе..пека, ро..чин,  пр..бічник,  ..кинути,  пр..звище,
              пр..бережний, пр..рва, пр..своїти,  … цілити,  …гнутися.

Завдання на 05.05.2020 з української мови для 5 класу

Добрий день, шановні учні!
Сьогодні у нас усний урок. Ми будемо вчитися працювати над твором-роздумом. Продивіться структуру твору.
Завдання: прочитайте зразок учнівського твору. Виділіть в ньому всі структурні елементи. Доведіть, що це роздум.
Чому з усіх пір року я люблю літо
 Говорять, у природи немає поганої погоди. Але з усіх пір року я найбільше люблю літо. Чому? А ось слухайте.
По-перше, з першого літнього дня починаються найдовші кані­кули. Цілі три місяці не треба ходити до школи та вчити уроки.
По-друге, у цей час тато з мамою йдуть у відпустку: ми має­мо змогу увесь час бути разом.
По-третє, влітку можна поїхати до моря, порибалити на річці чи озері, скупатися, погрітися на сонечку. А ще влітку достигають овочі, фрукти та ягоди. Все цвіте та зеленіє.
Зрештою, нам не треба носити важкий і незручний одяг, можна дати тілу відпочинок.
Отож, я вважаю літо найкращою порою року і найбільше його люблю.

А зараз ознайомтесь з підручником стор. 226, виконайте вправу 382.


Задания на 05.05.2020 по литературе для 7 класса

Здравствуйте, ребята!
Просмотрите видео
Самостоятельно ознакомьтесь с учебником стр.248-253. Попробуйте подготовить собственные хокку, посвятив их родной природе или своим отношениям с друзьями.