Поиск по этому блогу

воскресенье, 21 декабря 2014 г.

10 клас
Українська мова
Контрольний твір-нарис про людину – видатного представника певної професії (винахідника, ученого, дослідника, конструктора) (письмово).

Українська література
Вивчити біографію Івана Франка, прчитати поему "Мойсей", новелу "Сойчине крило".Вивчити напам'ять "Гімн", "Чого являєшся мені у сні".
9 клас
Українська мова
Вивчити параграф 8 - 9, виконати вправи 78,92,101.

Українська література
Вивчити біографію Григорія Квітки-Основ'яненка,прочитати повість "Маруся".
8 клас
Українська мова
Вивчити параграф 9, виконати вправи 115, 117,121.

Українська література
Вивчити біографію Євгена Гребінки, вивчити напам'ять "Ведмежий Суд".
7 клас
Українська мова
Вивчити параграф 9, виконати вправи 105,106,107.

Українська література
Вивчити біографію Михайла Стельмаха, прочитати твір "Гуси-лебеді летять"
5 клас
Українська мова
Параграф 16,17 вивчити. Виконати вправи 131,134,144.

Українська література
Вивчити біографію Василя Симоненка, прочитати "Цар Плаксій та Лоскотон".

понедельник, 15 декабря 2014 г.

10 клас
Українська література
1. Драматургія - це: 
а) один із родів художньої літератури;
б) драматичний твір з гострим життєвим конфліктом;
в) сукупність драматичних творів певного письменника, народу, історичної епохи;
г) літературний твір, написаний для постановки на сцені.
2. Назвіть драматурга, який був також поетом і прозаїком:
а) І.Карпенко-Карий;
в) М.Старицький;
б) М.Садовський;
г) М.Кропивницький;
3. Іван Карпенко-Карий прибрав собі псевдонім на честь:
а) драматичного персонажа;
б) діда;
в) батька;
г) брата.
4. Виберіть поняття, яке випадає з логічного ряду:
а) драма;
б) комедія;
в) бурлеск;
г) трагікомедія.
5.Укажіть прізвище митця, який випадає з логічного ряду:
а) Микола Садовський;
в) Михайло Кропивницький;
б) Іван Карпенко-Карий;
г) Панас Саксаганський.
6. Твір «Мартин Боруля» І.Карпенка-Карого за жанром:
а) гумористична п’єса;
б) побутова повість;
в) трагедія;
г) комедія.
7. Текст драматичного твору складається з двох компонентів (оберіть їх):
а) мова героїв;
б) авторські відступи;
в) ремарки;
г) пейзажі;
д) портрети.
8. Дослідники вважають М. Старицького зачинателем жанру:
а) соціально-побутової повісті;
б) історично-пригодницьких повістей і романів;
в) соціально-психологічного роману;
г) соціально-побутової п’єси .
9. Головна ідея повісті М.Старицького «Облога Буші»:
а) звеличення вірності у коханні Орисі та Антося Корецького;
б) самопожертва в ім’я суспільних ідеалів;
в) осуд манкуртства в особі Антося Корецького ;
г) гідність людини визначає не приналежність до привілейованого соціального стану, а чесна трудова діяльність, простота й щирість у взаєминах з людьми..
10. Кому належав замок «Орлине гніздо» (М.Старицький «Облога Буші»)?
а) коронному гетьману Стефану Потоцькому;
б) нащадку вельможного польського роду Корецьких Антосю;
в) польному гетьману Лянцкоронському;
г) воєводі Чарнецькому.
11. Розкриття душевної драми «маленької людини» - основний мотив у творчості:
а) М.Старицького; б) Б.Грінченка; в) П.Мирного; г) І.Нечуя-Левицького.
12. Докія з оповідання Б.Грінченка «Каторжна» загинула:
а) через власну необережність;
б) від опіків;
в) втопилася;
г) отруїлася.
10 клас
Українська мова

КОНТРОЛЬНА РОБОТА
Фонетика. Орфографія
Варіант 1
1 рівень (0,5б)
1. Укажіть рядок, у якому всі слова мають м'який приголосний:
а) смородина, термометр, спальня, тиша;
б) тюльпан, чайник, ягоди, міський;
в) місток, сільський, курорт, лижі;
г) ярок, сумно, пролісок, чистенький.

2. Укажіть рядок слів, у яких усі приголосні тверді:
а) ваза, ковдра, сіяти, крити;
б) береза, паста, шафа, вазон;
в) берег, дорога, кріт, краяти;
г) зимівля, сонячно, добре, корисно.

3. Виділіть рядок слів, у яких всі приголосні дзвінкі.
а) книга, літо, морози, грози;
б) межа, юпітер, косовиця, хліб;
в) дорога, гора, здоровий, димова;
г) крига, суниця, лимон, апельсин.

4. Визначте рядок слів, у яких всі приголосні глухі:
а) шматок, постіль, голосний, корабель;
б) паштет, сік, кошик, хотіти;
в) ложка, праска, юшка, ватра;
г) сімнадцять, королівство, золото, ліс.

5. Оберіть рядок, у якому в усіх словах правильно вжито апостроф:
а) п'янкий, пів'яблука, міжгір'я, м'ята, з'юрмитися, дит'ясла;
б) моркв'яний, різнотрав'я, верф'ю, п'ятилітній, сім'я, кав'ярня;
в) пів'Європи, зв'язувати, пір'я, м'ята, Св'ятослав, бур'я;
г) тьм'яний, пом'янути, пів'ясена, черв'як, пуп'янок, львів'янин.

6. У якому рядку в усіх словах правильно вжито буквосполучення йо?
а) мільйон, Муравйов, йод, Снегирйов, прийом, його;
б) йому, Линьйов, курйоз, бульйон, вйокати, дйоготь;
в) район, бульйон, серйозний, привілейований, Соловйов, Воробйов;
г) Пушкарйов, синьйого, крайовий, Йосип, підйомний, павільйон.

2 рівень(1б)

7. Оберіть правильний варіант відповіді.
М'який знак пишеться після м'яких:
а) д, т, з, с, дз, ц, л, н у кінці слова та складу;
б) б, п, в, м, ф, у кінці слова та складу;
в) після р у кінці слова або складу;
г) після н перед ж, ч, ш, щ.

8. Укажіть рядок слів, у яких буква ю позначає два звуки:
а) любити, юшка, юхт, бюст;
б) юрта, в’юн, матір'ю, розумію;
в) крицю, юність, солов'ю, милістю;
г) заздрістю, країною, мишею, радістю.

9. М’який знак не пишеться у таких словах:
а) Ольці, бурульці, доньчин, Саньчин;
б) Оксаньці, Галиньці, спільці, матіньчин;
в) яблунь, пісень, земель, знань;
г) думають, прагнуть, стараються.

3 рівень (1,5б)


10.Прийменник у на місці пропуску слід уживати в усіх словах рядка
а) поїхати... відрядження, наймиліше... світі, покласти... узголів'я, здали... архів
б) висновок... статті, експонат ... музеї, птах ... небі, участь... форумі
в) вишня ... цвіту, мешкала... Індії, оселя ... рушниках, віра... безсмертя
г) перебував ... Ватикані, запевнили ... добросусідстві, приведення ... відповідність, заявити... відповідь
д)побувати... Львові, квітник... саду, залишиться... спогадах, купити... аптеці

11.  Записати слова, в яких на місці крапок потрібно поставити м’який знак чи апостроф.
В..ячеслав,  Іл..я,  мен..шість,  хуторян..ці,  торф..яний,  смієш..ся,  л..одовик, верхів..я,  інтер..єр, п..єдестал,  б..юро,  джерел..це,  памороз..,  Хар..ків,  моркв..яний, міл..ярд,  грав..юра,  кур..єр, тр..ома,  сім..сот.

4 рівень (3б)

12. Зробіть фонетичний розбір слова мільярд .